torsdag 26 juli 2007

Östersund

Hmm va ledig igår.. jo tror du jag kom för mej att göra nått .. nää tillbringa i princip en hel dag med absolut noll kreativitet.
Är bara så trött.. hade en kompis som kom över också.. skönt annars hade jag knappast gjort nått. Känns som jag bara skulle vilja lägga mej och sova en vecka men det är alltid nått.. varje gång jag är ledig är det nått inplannerat.. rest mycket senaste tiden... det är kul men börjar känna mej sliten. Vet inte varför men bara känner mej vissen och slut.
Nu sitter jag i östersund och jobbar denna helgen.. storsjöyran samtidigt.. ska ut och titta på en del band. Vill ju inte missa det när jag är här och kommer få kul... det vet jag, men vet inte om jag igentligen vill ha kul :) känns lite töntigt.
Vart dålig förra helgen så kan va det som sitter kvar, tog på krafterna eller så är jag bara gnällig idag
Nää tror jag slutar innnan jag grävt en "tyckasyndommej" grop som är alldeles för djup.
Och allvarligt så vet jag vad varför jag är dyster... KRAMBRIST
Kramar på alla :)

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

jamen.. jag älskar att kramas! Hädanefter ska du aldrig lida av krambrist!
Eller är det intee av mmig du vill ha kramar?ahahah