onsdag 18 juli 2007

Regn och tidiga mornar

Det regnade igår.. och inte lite heller. Hade vart så fint hela dan och så när jag ska sluta säger min kollega -oj vad det regnar.
Jodå det spöade ner och jag som cyklar.. snäll som hon är min kollega erbjuder hon sig att skjutsa hem mej.. hmm funderar lite och kommer fram till att om jag cyklar får jag 5 min extra på morgonen.. hmm blir cykeln.. Kommer hem dyngsur.
Lullar runt i lägenheten lite.. vågar inte logga på spelet. Känner mej själv tillräckligt väl för att veta att då blir jag fast.. satt dan innan till 1 på natten och det vore dumt när jag har morgonpass dan efter. Känner mej lite lagomt tråkig och slutar med att jag tittar på nån haltaskig film på tv och iaf inte sommnar förrän 11 men utan att ha gjort nått nyttigt iaf.. eller jo pratade med mamma på telefon... det är alltid kul :)
Vaknar idag av alarmet kl 5.. skit vad trött jag är... snoozar så många ggr jag vågar innan jag släpar mej upp. Loggar på eve för ett snabbt byte av träning.. fått mail om att hela alliancen ska flytta.. vad händer nu då.. ja jag lär väl inte få veta nått som vanligt :/
Jag hade rätt dessutom, det va värt att cykla hem i regnet för att få snooza en extra gång.
Efter typ 3 koppar kaffe och hjärnan har vaknat.. sitter jag här igen på sj och är trevlig mot kunderna.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

du �r trevlig mot dina jobbarkompisar ocks�!!