lördag 28 juli 2007

Östersund del 2

När jag började på sj började jag i uppsala och där är det ganska mycket folk.. så började jag i västerås och tyckte det var ganska lugnt jämfört .. nu sitter jag i östersund och det är inte en människa här.. tror det vart ca 5 st inne på 1.5 timme och vi är dessutom 2 st som jobbar. Det kommer väl folk lite till och från.. mer mitt på dan men stressigt.. haha.. aldrig.
Tur det för pigg är man ju inte.. kom i säng ca 2 på torsdagen och lite innan 3 igår.. är det ett tecken på ålder när man igentligen inte orkar eller bara sunt förnuft att vilja ha 8 timmars sömn.. sunt förnuft helt klart.. Och jag är klok :) inte druckit alkohol så det har nog räddat mej hittills..
Men det är kul.. massa folk .. bra musik.. Tittat både på Lillasyster (gamla lok) och Hammerfall mfl \o/ ... dansat halva natten och krambristen är borta

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

ok! jAG Ffattar... Dont worry! Jag ska inte släng mig funt halsen på dig!

Anonym sa...

Visst var östersund bra med yra och allt!?? =P kanske blir återbesök nästa år för din del?? ha det!